Blog archívum
author: bzsolt Az elmúlt három évben, amióta ebben a csapatban dolgozom, szinte alig találkoztam olyan céggel, cégvezetővel, aki elégedett jelenlegi szolgáltatója ügyfélpolitikájával. Sajnos én is ezen a véleményen vagyok, a szolgáltató az erőforrásait inkább a...
Blog archívum
A mobilszolgáltatók számára kétségtelenül egyfajta jövedelem elem a hűségidő előfizető általi, hűségidőn belüli felmondásakor az ügyfél által fizetendő kötbér is, noha “nem erre lőnek”. A kötbéreknek több fajtája (és egy-egy előfizetői szerződésen belül...
Blog archívum
A számhordozás folyamata során meglévő hívószámunkkal “átköltözünk” egy másik szolgáltatóhoz úgy, hogy sem hétjegyű hívószámunk, sem annak körzetszáma nem változik, de a szolgáltató személye igen. (Megj.: gyakran a tarifaváltással keverik, de az önmagában...